generated by sloganizer.net

söndag, juli 13, 2008

För Elfsborg är bättre än bäst!

Få saker är så irriterande som kappvändare och eftersom jag i övrigt är känd för att vara en människa med extremt god självinsikt tar jag tillfället i akt att pröva mig på den ädla konsten att vända kappan efter vinden.
Igår var tydligen Gulacticos på rätt sida igen. Jag var på bröllopsfest en bit utanför stan, så jag såg aldrig matchen. Men publiksiffran (dryga 3000) var helt OK för att vara intertoto och ett säkert avancemang känns tillfredställande.
Bajrami gjorde ett drömmål, en nyinköpt junior fick 30 minuters speltid. Det känns bra nu.
---
I halvtid under första mötet med Riga kommer publiken få se den bästa publikunderhållningen sen Frista drillflickor vandrade framför ståplats på Ryavallen under glada tillrop! Årets idrottshändelse i Borås tar sig in på den stora scenen!

1 Comments:

At 12:14 em, Anonymous Anonym said...

Bra blogg, numera upplagd i mina favoriter! Får jag tipsa om en rolig sportblogg, som du säkert kommer att gilla: http://www.idrottsblondinen.blogg.se

 

Skicka en kommentar

<< Home