generated by sloganizer.net

onsdag, juni 11, 2008

Fylleskandal!

Det är fan i mig en fylleskandal.
Jag drack 5 öl, rökte ett halvt paket cigg igår och är skitbakis.
Jag fyller 33 i år, hänger det ihop? Bakfylla för ingenting och 33 år. Jag känner mig gammal.
Zlatan sköt aulan till orgasm, Petter Hansson pungade oss till fest. Jag drack en öl extra mellan första och andra målet, för jag vet hur det känns att tappa ledningar.
Nu sitter jag på min kontorsstol och stirrar. Orkar inte äta, orkar inte arbeta. Är hungrig som en varg.
Kollegorna vimlar runt och jag sitter som en grekisk souvlaki och bara flyter omkring. Jobba kan jag göra någon annan dag, inte nu. Inte idag. Måste rulla ner till och äta. Kan man rulla sig fram på en kontorsstol i samhället? Sparka sig långsamt igenom ICA Maxi?
På en kontorsstol får det bli!