generated by sloganizer.net

torsdag, februari 19, 2009

Skitsnack!

För den uppmärksamme står det klart att nästa träningsmatch på Arenan spelas 17 mars mot Ängelholm (varför Ängelholm?). Fram till dess ska det spelas en bortamatch mot GAIS på Valhallas grus (eller?, alla hatar väl konstgräs i Göteborg) och sedan spanienturné, följt av bortamatch mot Kalmar.
---
Folk klagar över Abbas stackar miss mot Trelleborg. Skulle vi dömt Wiland efter liknande misstag hade han inte spelat i Köpenhamn idag. Han hade lirat ultimafotboll i Rydboholms B-lag. Max. Abbas har kvalliteer som Wiland saknade och som kan bli guld värt. Han är stor och lite skräckinjagande, dessutom en förmåga att snabbt sätta bollen i offensivt spel när han fångat den i sin väldiga famn.
---
Hur går det med säsongsbiljettförsäljningen? Någon?

11 Comments:

At 4:13 em, Blogger The Danubian Coffee House said...

Hej!

Jag och ett par kompisar ska starta en sportsida i Köping (E.Bajramis hemstad) och vi söker gästkrönikörer.

Har du lust att skriva en krönika på www.kaksport.se, hör gärna av dig till blomgren@kaksport.se för mer info.

MVH
Björn Blomgren
www.kaksport.se

 
At 2:44 em, Anonymous Anonym said...

Jag kan skriva krönikan, jag är tillräckligt självgod.

 
At 2:59 em, Blogger The Danubian Coffee House said...

Okej, vi har inget emot fler gästskribenter.

Glömde nämna att texten ska handla om en spelare ifrån vår region och de som har representerat Elfsborg är Fredrik Stenman och Emir Bajrami.

Är du intresserad får du gärna maila blomgren@kaksport.se för mer information.

 
At 6:43 em, Blogger Röd Guling said...

Ful Döding: Nej, jag är faktiskt inte tillräckligt självgod för att skriva gästkrönikor på en sida om Köping.

 
At 6:52 em, Blogger Röd Guling said...

Eller man skulle kunna säga att jag är tillräckligt självgod för att inte skriva gästkrönikor på en sida om Köping. Om jag ska skriva utanför min blogg ska det antingen vara för ett gott ändamål eller också väldigt bra betalt.

 
At 9:08 fm, Anonymous Anonym said...

Hur kom du in i bilden?

Vem tror du att du är?

Jag?

Jag erbjuder mig och du tackar nej.

Hur är det med verklighetsförankringen?

 
At 9:37 fm, Blogger Röd Guling said...

Ful Döding: Nej, jag pratar inte med mig själv.

 
At 11:10 fm, Anonymous Anonym said...

Ful döding: du missar hela poängen med att låstas vara en variant av någon annan när du helt plötsligt låtsas att du inte är varianen.

 
At 2:57 em, Anonymous Anonym said...

Jag är Död Fuling

inte någon djävla variant.

 
At 2:41 em, Anonymous Anonym said...

Mmm, dålig fantasi!

 
At 2:51 em, Anonymous Anonym said...

lart mycket

 

Skicka en kommentar

<< Home