generated by sloganizer.net

fredag, februari 06, 2009

Helsingborg!

Imorgon är det träningsmatchpremiär och jag kan inte vara på plats. Det borde jag vara. Gå dit, det börjar kl 13.
Kan du inte vara på plats ska du se matchen på datorn, klicka här för att ta dig fram till tänsten.
Är du för snål kan du hoppas på att Röd Guling kör sin bejublade liverapportering.
Jag är varken snål eller oelfsborgerlig. Jag är strängt upptagen. Men känslan av iloallitet och uselhet gnager ändå.
Hoppas Henke spelar. Ska bli att höra om när han misstar sig vid en läcker crossboll och famlar i luften med en klubba han inte längre har.

3 Comments:

At 1:24 em, Anonymous Anonym said...

Du har stavat fel, det står iloallitet.

En gång för alla; han stavar sitt namn Jari Ilola.

Bra ord förresten. Ilolaitet.

 
At 7:14 em, Blogger Röd Guling said...

Ja, imorgon får ni gå in och trycka F5. Ju mer jag har tänkt på det under dagen, desto mer sugen har jag blivit på att köra. Äntligen är det igång!

 
At 10:44 em, Anonymous Anonym said...

Tack Horace för lektionen.

Bra skrivet, RG. Funkade mycket bättre som matchannalys än BT med Hansson i spetsen. Som vanligt.

 

Skicka en kommentar

<< Home