generated by sloganizer.net

söndag, november 25, 2007

It´s oh so quiet...

...it´s oh so still!
Mysig och passande låt av Björk, ja hon som sjunger alltså, inte mittbacken i Elfsborg som har för vana att slå rot!
Inte mycket händer på Gulacticos värvarfronter. Beror väl på att man vill ha lugn och ro inför avslutningen i LL. Annars vägrar jag att tro på Guds ord att man inte planerar några nyförvärv till nästa år.
Allbäck, kanske. Annars tror jag på försvarare! En elak jävel bredvid Kejsaren skulle sitta gott!
---
På VG gnälls det för att klubben rear ut osålda biljetter till mötet med Balleslav. De som köpt är sura för att de gått miste om detta erbjudande. Fy fan, vi boråsare är inte bara snåla, vi är tydligen ogina också....
---
Walter Zenga fick sparken som tränareför Bukarest igår. Samma öde drabbade Flores i Valencia. Det är fan inte lätt att möta Gulacticos...

2 Comments:

At 8:12 em, Anonymous Anonym said...

Håller med dig. Varför lipa över spilld mjölk?
Jag hade kunnat pynta upp mer för att "bevaka" min plats på arenan.. Ingen fraggel skall sitta på min plats och se mina hjältar ta ett steg närmare avacemang.

 
At 7:33 em, Anonymous Anonym said...

You bet!

 

Skicka en kommentar

<< Home