generated by sloganizer.net

onsdag, mars 11, 2009

Kö!

Skulle käka lunch med två jobbarkompisar igår. Vi styrde kosan till Syskonen Andersson. Väl där upptäcker vi att kön till matserveringen sträcker sig långt ner i trappan och väntetiden är uppskatningsvis lika med hela våran lunch. När vi vänder tillbaka möter jag ett gäng Elfsborgare med Martin A och Ishizaki i spetsen. De ställer sig sist i kön och väntar snällt.
Vad fan, hade jag vart allsvensk stjärna i e liten stad som Borås hade jag lätt knött mig före och satt mig vid ett färdigdukat VIP-bord. Någon jävla starquality måste det finnas.

6 Comments:

At 1:26 fm, Blogger Röd Guling said...

Frågan är vad de gjorde där. Jag käkade på systrarna i många år, men enda anledningen till det var att jag jobbade i närheten. SK ligger ju inte i närheten av någon av träningsanläggningarna direkt och är man elitidrottsman borde det finnas bättre matställen att välja på närmare håll. De kanske hade tid på bilprovningen?

 
At 1:27 fm, Blogger Röd Guling said...

Nu när jag läser inlägget igen ser jag att du skriver syskonen Andersson, ett för mig okänt ställe. Jag läste systrarna Karlsson först som du kanske förstår.

 
At 11:05 em, Anonymous Anonym said...

Syskonen Andersson ligger i det där jävla bilvaruhuset jag hatar. Typ en håkan-mild-frispark från Arenan. Men dom har bra bat, på restaurangen.

 
At 3:43 em, Anonymous Anonym said...

äter man inte nyttigare än så om man är Allsvensk Fotbollsspelare?

Uteluncher är inga näringsriktiga måltider direkt

 
At 3:44 em, Anonymous Anonym said...

bat?

Fladdermöss

 
At 6:46 em, Anonymous Anonym said...

Andersson har helgjuten husmanskost, annat är McDonalds och annan snabbmat!

 

Skicka en kommentar

<< Home