generated by sloganizer.net

onsdag, april 16, 2008

Looser!

Jag skrev om fyra som förtjänade det. Jag kunde lagt dit mig själv, efter Haglund.
Jag menar, hur blåst är man inte?
Jag jobbar som kommunalanställd lärare till slavlön och ser det som ett kall!
Jag spelar nätpoker om kvällarna och går 8 kronor plus efter 3 timmars spel!
Jag spelar boule med människor som är så gamla att de frågar mig vad dom heter!
Nu går jag mest omkring och oroar mig för att det ska bli 0-0 på Starke Arvid imorgon. Det skulle liksom vara helt i linje med vardagen.

2 Comments:

At 10:41 fm, Anonymous Anonym said...

Så usla är ni inte att ni inte kan slå det suverräna bottenlaget.

Man har fått nytt hopp uppe i Billingsfors om att slippa den absoluta sistaplatsen i maranatatabellen.

GÖtt att ni slog AVSKRÄDET i alla fall.

TACK!

 
At 1:19 em, Anonymous Anonym said...

Det är smashläge för ett fiasko. Senast de möttes blev det 1-1. Det var 1997 och fan vet... Men naturligtvis är Ljungskile en het aspirant till att bli sämst genom tiderna.

 

Skicka en kommentar

<< Home