generated by sloganizer.net

onsdag, augusti 15, 2007

Neil Young!

Grymt bra deppmusik när man mentalt är någonstans under inlandsisen.
Neil Young, alltså!
"I have a friend I never see. He hide his head inside a tree".
Jag har känt mig som kompisen idag.
Skadeglada apan till kolega kastade fånig kommentar om hur matchen gick och jag var nära att hoppsparka henne i huvudet. Tur för henne att jag är så jävla snäll. Nu nöjde jag mig med en mördande kommentar om 5 saker hon glömt av att göra. Reta aldrig en sårad supporter!
"I´ve watched the damage a needle do".
Någon borde underrättat Pinoccio att han hade för ont att spela. Han är långsam från början, men igår såg det ut som en pensionär som glömt rullatorn!
Balle, röv och helvetes jävla piss!
---
Johan Mjällby var skadeglad och konstaterade pompöst att det var precis så här utspelat han trodde att Elfsborg skulle bli. Jävla idiot. Han är expertkommentator i en rikstäckande TV-kanal och sitter och småflinar nöjt åt det enda svenska lag som finns med i CL-cirkusen.
Jävla idiot! Måste man va småortsfientlig när man jobbar som fotbollsexpert!?
Glenn Hysén gjorde vad han kunde för att hitta sympatier med Gulacticos, men han är ju ingen expert...
---
Simon Bank är väl annars den ende som kommer undan med sågning. Han och Ekwall, förresten!
---
Röd Guling hittar en konsnärlig väg ur förtretet!