generated by sloganizer.net

tisdag, juli 10, 2007

IFE, IFE, gula svarta lag!

Vinnst mot Gnaget på Råsunda och nu andas jag guldluft.
På torsdag kan vi slå sista spiken i den kista AIK nu ligger i och samtidigt ta oss mot en guldfylld höst.
Det trodde inte jag när jag rattade bilen från Halmstad. Då såg jag bara mittplacering och svajjigt bortaspel.
Men nu, guld!
Jag är jävligt svängig i humöret, kanske ni märker. De e sån jag är, men detta var klass, tillskillnad från Örjansvall!
Och nu har vi Bella och Björck att tillgå. Kan bara gå bra!
---
Ilola borta 4-6 veckor och det är ett avbräck. Vem ska ta defensiven nu? Holmén kanske blommar ut i ensamt majestät på den defensiva rollen.
Fan trot. Han känns för målkåt.
Och Anders behövs framåt.
Johan K?
Nä, det får nog bli en diciplinerad Holmén i alla fall!
Men det tänker vi på någon anna dag...
---
På torsdag nya äventyr för Dojjan och Kaptenen. Håll utkik i bar och buske!