generated by sloganizer.net

måndag, augusti 27, 2007

Fett med stryk!

För snart två veckor sedan drog Valencia ned brallorna på Gulacticos, mitt framför miljontals TV-tittare. Jag ska inte strö mer salt i mina egna sår, men det var helt klart pinsamt!
Igår gjorde Villareal det samma på Valencia.
Man vann med 3-0 mot Valencia, på Mestalla, på kvällstid, i samma väder.
Hur tolkar man det?
Ska man tolka det som att Valencia är ett högst medelmåttigt spanskt ligalag?
Att Valencia är ur form?
Att Valencia kommer ta ut revanch på Borås Arena på onsdag?
Att man kommer slicka såren och spela 0-0?
Att Elfsborg har en rimlig chans att vända?

4 Comments:

At 5:16 em, Anonymous Anonym said...

Att Villa Real skulle ha slagit elfsborg med 6-0.

 
At 12:28 fm, Blogger Röd Guling said...

Jag skrev inte ovanstående, men det var faktiskt den tanken som jag fick när jag läste om resultatet igår.

 
At 8:31 fm, Anonymous Anonym said...

Trött på folk som inte kan hitta på sina egna signs.
Känns väl ungefär som att det skulle kunnat bli 6-0, fast Villareal spelade ett spel som Elfsborg möjligtvis skulle kunnat inrikta sig på. Villa blev utvisad och det skulle Flores aldrig acceptera i CL, dock. Parralellen jag kan dra är följande: har en kompis som spelade i ett riktigt blåbärsgäng i hockey. När de mötte ett topplag, som var farmarlag till ett allsvenskt gäng och som hade förstärkt med två femmor därifrån, skällde deras tränare ut dem när de tacklade spelarna från blåbärslaget. Känns som Flores skulle göra det samma med sina stjärnor...

 
At 5:23 em, Anonymous Anonym said...

Känns som om det kunnat bli 16-0 så usla som vi var i den matchen.

 

Skicka en kommentar

<< Home