generated by sloganizer.net

fredag, augusti 24, 2007

Fredag kväll!

Varmaste och skönaste dagen på länge, självklart valde man att ikläda sig det varmaste man hittade i garderoben. Fotografering stod på programmet och priset för att klä sig snyggt blev att man luktade svett, blev irriterad av värmen och hängde ut genom fönstret istället för att göra nytta.
---
Imorgon är det match mot Helsingborg och jag hoppas att jag hinner till matchen. Ska bedriva samkväm på grusplan, dock ej med läderkula, utan med "balls of iron". Går det bra hinner jag inte, går det dåligt hinner jag... och då blir det ju bra hur som helst. Kanske bör man inte se matchen, då statistiken mot Helsingborg är mörkare än EKOs utemarknad.
Två segrar mot Helsingborg de senaste 21 matcherna, 10 oavgjorda och 9 förluster. Målskillnad 12-26. Vinst i våras, förvisso, men då var Helsingborg helt utan form och sedan dess har de ryckt upp sig rejält. Kan bli jobbigt!
---
The Evil på jobbet fortgår. Hon ljuger runt utan dess like och jag står där som en jävla skitstövel. Nu tänker jag vara en jävla skitstövel så länge det behövs, för ingen annan verkar göra sig besväret utan nöjjer sig med att beklaga sig hos mig. Fucking jävla balle!
---
Presskonferens på Borås Arena på tisdag med Florez och Haglund. Kan ju bli en riktig höjdare...NOT!
---
Läs alltid >Röd-Gul Röra och Ziriz Elfsborgsblogg. Ziriz för sina eminenta träningsrapporter och Röd Guling för att han är bloggosvärens bäste skribent!
---
Nu folköl i kvällsvärmen!

1 Comments:

At 9:07 em, Blogger Röd Guling said...

Oj. Vet inte vad jag skriva, men tack.

 

Skicka en kommentar

<< Home