generated by sloganizer.net

onsdag, augusti 22, 2007

Men herregud...

Funderar allvarligt på om jag är psykiskt störd. Skrev igår om idioten till kollega, alla hennes galenskaper, samt hur jag är satt att lära upp henne och ta hand om skiten.
Idag blev jag inkallad till chefen, för han "hade hört" att jag kör över kollegan. Han uppmanade mig att börja samarbeta med henne, inte köra mitt eget race.
Oh my god...
Förklarade honom så sansat det bara gick, att om jag inte tar tag i saker blir inget gjort och dessutom förklarade jag att hon fått chansen att hjälpa till, men tackat nej.
Iskall min som svar och nu kommer jag såklart att lämpa över ansvaret för svåra uppgifter till kollegan, så att verksamheten rasar fullständigt. Då kanske han inser vilken katastrof hon är.
Eller så får jag skit för det med, men då har jag i alla fall prövat alla vägar.
---
Biljettrush inför mötet med HIF, nästan 11000 sålda. Stormatch att vänta och det bästa av allt: Anders spelar ingen meningslös landskamp ikväll och får därmed vila sina ljumskar inför matchen. Dessutom är Wiland uttagen till truppen, men börjar påbänken. Kul för honom att han får va med, men för mig är det lika bra att han vilar från match och bara njuter av att få vara med. Den här gången!
---
Ser att Johan "Hånflinet" Mjällby är expert i TV3:s studio inför kvällens landskamp mot USA. Kommer naturligtvis att under lång tid tycka illa om honom, efter hans nonchalanta beteende efter Valencia-Elfsborg. Synd på en gammal hjälte!
---
Bajrami förlänger kontraktet, men jag måste vara ärlig och säga att han inte imponerat på mig hittills. Han har förvisso inte fått mycket speltid, men ska man slå sig fram i allsvenskan måste man ta chanserna.