generated by sloganizer.net

tisdag, maj 01, 2007

Viktig skit borta mot HIF!

Serious shit, skulle det hetat i en gangsta-rulle. Eller nått, jag vet inte.
Jag vet att vi står vid ett litet vägskäl. Toppen eller botten, just nu skiljer det såpass med 3 poäng. Man kan inte lita på nått lag över huvud taget. Men skulle Gulacticos vinna idag ser det i alla fall jävligt ljust ut på min himmel.
Florén gör matchcomeback idag, men det sker hemma med U-laget mot småfiskepöjkarna. Inget annat än ett test av knät och en genomkörare utan den riktiga faran för smällar. Förhoppningsvis, ta i trä!
I övrigt har vi sluppit en hel del mediaskit. En helgintervju med Kejsar August i gårdagens BT inljöt viss förhoppning hos mig, men gav ändå lite aning om att det har kokat i laget. Haglund har sannorlikt jobbat röven av sig för att få laget på rätt köl.
Och jag tror att han lyckas. Han är en grym ledare!
Min startelva ser ut enligt följande:
Stabiland
Mobaeck-Kejsar August-Jon Kanon-Johan
Ilola-Samuel
Ishi-Anders-Bajrami
Keene
Tror inte Haglund gör avkall på sin favorituppställning och tycker inte han ska göra det från start. Bajramis frejdighet är kanon, men å andra sidan verkar Alex formkurva peka starkt uppåt, så det är jämnt där. Kanske läge att peta en seg Ishi?
Sjöhage eller Avdic där framme? Eller Pinoccio? Tror stenhårt på Keene.
Jag är positiv, men det är en svår bortamatch.
Stå upp för Elfsborg!