generated by sloganizer.net

måndag, april 02, 2007

Upptakt Allsvenskan: tre snabba med Eric Sjölin!

Tre snabba med Guliganernas mycket trevlige ordförande Eric Sjölin!

1. Hade Elfsborg bara tur förra året?
Absolut inte! Tur jämnar alltid ut sig och vi var bäst sett till hela säsongen 2006.
2. Kommer Elfsborg att stå upp även i år (blir det SM-guld igen)?
Jag tror absolut att vi blir topp 4, men jag vågar inte sticka ut hakan och tro på guld i år igen. Det är en annan sak att vara regerande svenskamästare med allt vad det innebär.
3. Och vem blir förste man att lämna guldskeppet för ett liv på bänken i Europa?
Tråkig som jag är svarar jag som de flesta, att jag tror det blir Samuel Holmén. Fortsätter han att utvecklas både offensivt och defensivt på mitten ihop med "Ippe" och Anders kommer någon fransk eller holländskklubb att rycka i honom till sommaren.