generated by sloganizer.net

fredag, mars 30, 2007

700!

Så många biljetter är sålda och bokade till Supercupen imorgon!
Sjuhundra!
Några jämförelser:
- När jag var på träningsmatch i Rångedala för några år sen (Elfsborg-Stabaeck) kom 900 pers.
- GAIS-matchen i tisdags drog 1700, alltså 2,5 ggr mer åskådare.
- Samtliga BHC-matcher har dragit mer folk under säsongen.
- 700 pers går in i ena hörnet av en kortsida på Borås Arena.
- Om alla på min arbetsplats gick skulle det nästan bli 700.
- Det bor ca 700 pers i Dannike!
---
Kentaro: svensk fotbolls framtid!

2 Comments:

At 1:45 em, Blogger ziriz said...

Har precis kommenterat om detta i min egen blog och jag tycker att det är förkastligt att Kentaro kan komma hit till Sverige och diktera. På grund av deras mentalitet och även det dyra biljettpriset väljer jag att avstå matchen i ren protest!

 
At 2:29 em, Anonymous Anonym said...

Jag funderar fan i mig att göra det samma, fast jag har köpt biljettjävel. Bra åsikt, Ziri!

 

Skicka en kommentar

<< Home