generated by sloganizer.net

söndag, april 08, 2007

Upprättelse av kvällstidningsbenämningar!

Har vart en flitig mailare till landets proffstyckare. Har uppskattat att de svarat och dessutom publicerat deras svar på min blogg. Har höjt värdet för mig, som blogare, och kanske även för dig som läsare!
Då passar det sig inte att jag använder mig av öknamn, rent av nedsättande namn, på vissa tidningar. Jag kan inte stå ena dagen och be om åsikter, för att nästa slå låga slag under bältet. Jävligt korkar och det tar jag till mig!
Kommer inte i fortsättningen att kalla tidningar vid fåniga namn, såvida de inte ljupt förtjänar det. Och i så fall vänder jag mig inte till dem i fortsättningen!
Fair play, kallas det!
Men när folk förtjänar det, kommer de få det. Men inte de som inte förtjänare det!

2 Comments:

At 11:44 fm, Blogger Kaptenen said...

Fan vad inställsam du blev då...

 
At 2:36 em, Anonymous Anonym said...

Gör man fel får man fan stå för det!

 

Skicka en kommentar

<< Home