generated by sloganizer.net

måndag, december 18, 2006

Sena tacklingar!

Shit, The hangover of the decade har nästan släppt nu, såhär sent på måndag kväll. Man får vad man förtjänar, som farsan sa tidigare ikväll. Kan nog vara årets sanning!
Ola Toivonen klar för Malmö FF enligt alltid lika insatta Fotbollskanalen. Stämmer säkert och det var ju precis så jag skrev för några dagar sen i Den Gula Listan. Agent Dahlin har hjärtat kvar i Malmö, klart han har haft en del i det hela. Nu är det som alltid en anonym källa som är grunden till nyheten, men man har aldrig behövt tvivla på Lundh och company tidigare i höst, så varför nu? Undrar hur de gräver fram alla jävla nyheter? Han fick ju förvisso "sparken" från Getingblaskan för oegentligheter i journalstyrket (Hur i helvete kan det finnas ngt sådant???), så det är säkert fortfarande dessa källor som han har kvar. Inte mig emot!
Tre dagar kvar tills jag, Kaptenen och en massa andra tokstollar får ngr veckors mycket välförtjänt ledighet. Har slitit röven av mig till andras nytta, hjälpt samhället genom att bära det på mina axlar, men nu ska jag fan i mig ägna mig åt mig själv och precis åt vad jag vill. Fucking jävla jullov. Blir en massa skönt bloggande, med förhoppningsvis en riktigt skön överraskning före jul. Watch out!
Kvällens låt: Rebel yell av gamle räven Billy Idol. Softrock på riktigt...