generated by sloganizer.net

fredag, september 08, 2006

Friday: the day the earth stood still!

Hasade mig upp imorse efter ytterligare en natt med den där jävla septemberlampan skinandes genom fönstret. Har kommit på att jag ska skylla på månen för min usla sömn, inget annat!
Inte Elfsborg.
Inte dålig motion.
Inte avsaknad av nikotin.
Säger bara jävla måne!
Var konsult av det nobla slaget (sa till folk vad de skulle göra när vi hade fredagsfika) imorse, men sen tog allt slut. Drog bort till Arenan och tittade på träniningen, sista innan sammandrabningen antar jag. Såg rätt bra ut. Bäst var Wiland, Jon Kanon, Kejsaren och Mobaeck. Den senare slår inlägg som platsar i vilket storlag som helst. Grymt med en bollsäker ytterback. Bara nu Pinoccio står på rätt ställe och stångar in bollen, så vinner vi. Sjöhage hade en del vassa avslut också, men han får ju bara spela om Pinoccio skadar sig, eller tröttnar totalt.
Media var också på plats, men de ser bara det gamla vanliga: Anders, Samuel åsså en tränare. Journalister måste vara rätt fantasilösa idag?
Biljettläget är ingen idé att komentera. Inga siffror stämmer, publikrekordet går inte att slå (för tiden då man tog in 5000 mer än fullsatt är väl förbi?) och det kommer bli en satans massa folk. Riktigt jävla kul!
Å jag är övertygad om vinst!