generated by sloganizer.net

måndag, oktober 01, 2007

Ingenting blir aldrig som man tänkt sig!

En helg där man borde vart fullare och ändå nyktrare, då blir det aldrig bra. För full för att ha kul på fredagen och för bakis för att kunna bli full på lördagen. För nykter för att glömma eländet på Grimsta!
Fyller år idag och förväntar mig storslagna gratulationer, men allt som droppar in är några hastigt ihoprafsade mess från syskonen.
Chefen plockar in mig på sitt rum och nu, tänker jag, kommer ett officiellt grattis med en stor blomsterbukett. Istället sänker han mig med att förklara att jag svär för mycket på ungarna när jag är arg.
Det där med chefen och blomsterbuketten var naturligtvis djup ironi!
Känslan av att vara en bortglömd parentes i livet växer sig allt starkare. Får nog fira min egen födelsedag!

2 Comments:

At 3:16 em, Anonymous Anonym said...

Jobbar du på dagis?

Hahahahahahahhaah!

 
At 10:39 em, Anonymous Anonym said...

Nä, hahahahahahahaha!

 

Skicka en kommentar

<< Home