generated by sloganizer.net

torsdag, oktober 04, 2007

El once!

Min elva av djävliga djävlar som ska förstöra europadrömmen för rumänerna!
Stabiland
Martin-Kejsaren-Björcken-Karlsson
Mobaeck-Anders-Ilola-Keene
Bella-Pinoccio
Jag vill ha in Keene på kanten som rivig terrier, nafsandes i rumänska backars hälsenor. Jag tror dessutom att matchbilden kan bli den perfekta för Bella, kanske det bästa tillfället sen hemkomsten! Rumänerna måste trycka på och göra minst 2 mål för att överhuvud taget ha en chans till avancemang. Då lär man blotta sig bakåt och då ges perfekta ytor för Bella!
Nu är jag inte så förtjust i Loosers Lounge, det har säkert den vane läsaren märkt, men som alltid börjar hjärtat banka på matchdagen. Vinn, krossa rumänerna, erövra Europa. Baksmällan får vi väl ta imorgon!!!
Stå upp för Elfsborg!!!

2 Comments:

At 3:08 em, Anonymous Anonym said...

Det sketlaget kan ni inte förlora mot. Jag trodde att det var det riktiga Bukarest ni fått men så såg jag att dom var i elden i den Champligan igår.

Hoppas ändå att ni får stryk och att vi blir enda Svensklaget som går vidare.

 
At 4:48 em, Anonymous Anonym said...

Bajsa gärna på västkusten för min del!
AIK? Bajen? Israeler borde man vinna mot, portugiser blir nog svårare. Tror vi blir enda laget kvar, faktiskt!!!

 

Skicka en kommentar

<< Home