generated by sloganizer.net

tisdag, juni 26, 2007

Brommapojkarna!

Imorgon (eller idag, det är ju redan tidig tisdag när jag skriver detta) ska Gulacticos möta BP hemma på plastgräset, som alla jävla storstadsklubbar kallar det. Och det måste bara bli seger, nu när läget har blivit så gynsamt.
Örebro spelade skjortan av DIF, men fick bara 0-0. Därmed står DIF på 17 poäng med lika många matcher spelade som Elfsborg. Vinner vi imorgon har vi gjort det där lilla, lilla rycket.
Och det måste bli seger imorgon!
Min statelva, som jag nämnt nån annan stans...
Stabiland
Mobaeck-Kejsar August-Jon Kanon-Johan K
Ilola
Ishi-Anders-Samuel
Keene-Pinoccio
Lysande elfsborgsbloggen Ziriz rapporterar om både avsaknaden av Mobaeck på dagens träning, samt en allt hängigare Sjöhage. Mobaeck verkar vara trolig imorgon, men Sjöhage däremot hänger allt mer med huvudet och hamnar bara längre och längre från startelvor och bänkar. Det är fan synd och jag hoppas man jobbar stenhårt på att få igång och in killen i laget. Han har ovärderliga egenskaper!
Florén får gärna starta på vänsterbacken, men det känns konstigt att lämna Johan utanför när han vart så grymt bra!
---
Jag och Kaptenen ska förära en pub med vår närvaro innan match. Ska bli gött med en kall öl!
---
Böterna för DIF och AIK efter skandalderbyt blev typ 75000 spänn.
Efter att ha vandaliserat stan, fläckat ned fotbollens rykte och skrämt slag på en massa människor, fick man några kronors böter!
Vilket stort, jävla skämt från SvFF!
---
Stå upp för Elfsborg!