generated by sloganizer.net

tisdag, september 01, 2009

Lillebror!

Jag minns tider när ICA var the shit man skulle slå. Skit samma om säsongen i sin helhet var medioker, bara man grillade storebror från Götet.
Numera är det omkastade roller. Av kommentarer nedan att dömma kan man tro att det här var årets höjdpunkt. Att få slå fetlaget Elfsborg! Woaw!
Publiksiffrar var väl den högsta för i år. Åtminstone högre än Gtb-derbyna. Så ICA-pojkarna får svårt att hävda att matcherna mot Gulacticos inte är störst i väst numera.
För en annan är inte matcherna mot ICA livsavgörande längre. Vi ligger i toppen av tabellen och kan njuta av stormatcher ändå. Det svider naturligtvis fruktansvärt att torska med 0-4 mot ICA.
Men jag ser fram emot guldracet.
Och tro mig: Gulacticos vinner i år!

3 Comments:

At 10:14 fm, Anonymous Åhman said...

Surt sa räven, för mig svider det ordentligt.

Rasa ihop på slutet så, det är inte bra.

 
At 5:22 em, Anonymous Anonym said...

Varför fortsätta skriva om Blåvitt när man inte vill att deras fans ska läsa bloggen? Hänger inte riktigt med där..

 
At 9:20 em, Anonymous Anonym said...

Jag kan mycket väl tänka mig att skriva om ICA och jag finner inga problem att fansen läser. Däremot kan de inte förvänta sig annat än genomgult här. Och sortera bort de värsta dårskaperna innan de kommenterar.

 

Skicka en kommentar

<< Home