generated by sloganizer.net

onsdag, januari 23, 2008

Inlämning, natt-TV och Rade Prica!

Har just slitit mig igenom några timmars skrivande på en inlämning jag ska göra i kurs jag läser. Känner mig en aning grisig. Läste på ett forum som tillhör kursen att tanterna slitit sitt hår för att få ihop sin pryl. Jag la fyra timmar en tisdagkväll, sen var det klart. Jag menar, dessa präktiga tanter får panikångest på kuppen, medan jag petar navelludd i veckor och sliter ont EN kväll. Är det dom eller mig det är fel på? Får det gå så enkelt? Kan detta vara svårt? Jag menar inte att verka pompös och dryg, men allvarligt... hur kan dom ha sådana problem? Och om jag skulle berätta det här, hur hatad skulle inte då jag bli? Hyfsat ung man mot 25 övre-medelålders-tanter, ni kan ju ana motsättningarna!
---
Kan inte sova, kan verkligen inte. Läser om Rade Prica till Sunderland, Litmanen till Fulham, tittar på Jay Leno, men kan inte somna. Jävla skit!
---
Övervakningskameror på Borås Arena. Herregud, vad kommer här näst? Ståförbud under spelets gång? Inga applåder utan Lohnes tillstånd?
Övervakning har aldrig hjälpt. Om det hade, hade vi aldrig haft några problem på landets fängelser. Och folk hade inte snattat i köpcentrat. Och ingen hade rånat en enda bank. Kom igen, Elfsborg. Våga va nytänkande. Lös probemet istället för att leka polis. In med proffesionellt folk på läktarna som har en positiv attityd och ingjuter lugn. Fler vakter och kameror provocerar bara.
---
Oj, nu börjar Jerry Springer på TV. Zzzz...