generated by sloganizer.net

måndag, januari 21, 2008

Rätt upp i fejjan!

The boss kallade ned mig till chefen i fredags. Han såg bekymrad ut när han öppnade dörren och jag måste medge att det kändes som om jag stod i begrepp att få sparken, eller sidsteppas. Det var skarpt läge.
Så säger han, kort och gott:
- Du får ha klassen själv till hösten. Det är OK va?
Alla som läst flitigt här vet att det betyder att han skickat min psykopatkollega åt helvete. Bara sådär. Djävulen som förpestat mitt liv i över ett år får inte vara kvar. Hon får terminen på sig att slutföra diverse galenskaper, sen kan hon se i stjärnorna efter ett jobb i närheten av barn.
Det finns hopp om mänskligheten!
---
Björck till Danmark och Abbas till England. Det kan nog fan bli allsvenskan för Gert Hansens pajk, på vilken position som helst!