generated by sloganizer.net

torsdag, september 06, 2007

Äntligen!

Äntligen har jag hittat en serie som jag kan tänka mig att följa. Tror inte jag orkat förlja en serie sen Twin Peaks , "V" och Nightprowler (En röst i natten) gick (om man nu inte räknar Simpsons fristående orgier)! Har inte haft tålamodet, har inte tyckt att någon vart bra osv.
Men igår började jag kolla Heroes och jag kunde inte slita mig. Kollade avsnitt 1 på fyran och hoppade direkt över till avsnitt 2 på fyran plus, när det visade sig at det gick direkt efter!
Vill bara ha mer och mer, men tänker inte tanka hem skiten på någon dator, inte heller låna den av en kompis eller beställa en glammig box. Nej, för en gångs skull ska jag njuta av att ha en serie att se fram emot på TV!
---
Tror jag fastnade för Heroes för att jag håller på Gulacticos. Ett gäng kämpar med övernaturliga krafter, likheterna är slående!
---
Walter Zenga, bara han är värd entrépengen den 4 oktober!

4 Comments:

At 4:06 em, Blogger Kaptenen said...

Jag kan berätta vad som händer. Har sett alla avsnitt hittills.

 
At 4:30 em, Anonymous Anonym said...

Twin Peaks var fint, ett av de finare ställen jag varit på.

Kaffet var ok, inte mer och pajen var bra.

 
At 4:37 em, Anonymous Anonym said...

Nej, Kaptenen! Jag vill inte veta nått, nada, nothing! Jag vill ha en TV-serie att följa i lugn och ro!

 
At 12:36 em, Anonymous Anonym said...

Vad är det för fel på Tin Tin?

Koljan är underbar.

 

Skicka en kommentar

<< Home