generated by sloganizer.net

fredag, maj 04, 2007

Lohne kommenterar rulltestet!

Spänd av förväntan kring champinjonligas öde på Borås Arena skickade jag iväg ett mail till Elfsborggurun Göran Lohne och som alltid är han oerhört snabb/bra på att svara. Svaret löd:
-
Hejsan
I detta läget kan vi bara konstatera att testet gjordes och att vi kommenterar det hela när vi fått utslaget från FIFA.
Men det såg onekligen bra ut............
-
Känns onekligen bra, även om han inte vågar säga något defenitivt.
Tycker att alla borde vara lika bra som Lohne.
Tycker han är ett jävligt bra ansikte utåt för Elfsborg!

6 Comments:

At 6:49 em, Blogger ziriz said...

Du verkar vara värsta mejlaren med tanke på att Ekwall citerar ett av dina mejl i sin blogg idag och samtidigt kallar dig för monstermejlaren ;) Har för mig att det är någon annan som citerat ett av dina mejl också... var det Ekwall då med eller kanske var det Laul?? Kommer inte ihåg...

 
At 9:55 em, Anonymous Anonym said...

Värsta mejlaren I am :)

 
At 10:10 em, Anonymous Anonym said...

Kom plötsligt att känna mig som en jävla stalker, ziriz.
Ekwall har nog nämnt mina mail nån mer gång, förutom monstermailskiten... har jag nått liv blir ju slutkontentan? Ähh, har nog druckit för mkt rödvin... eller inte...

 
At 2:11 em, Anonymous Anonym said...

Hej, jag skulle också vilja bli utsatt för Ekwall-terror - men jag kan inte komma i kontakt med er. Har kollat överallt på bloggen för att hitta en mailadress till er - men misslyckats! Vilken adress kan jag nå er genom? Mvh Max

 
At 10:41 em, Anonymous Anonym said...

vansterdojjan@hotmail.com Ekwallterror...

 
At 1:29 em, Anonymous Anonym said...

Vänsterdojjan, fick du mitt mail? Mvh Max

 

Skicka en kommentar

<< Home