generated by sloganizer.net

tisdag, mars 01, 2011

Seriebiljett!

Jag äger ingen seriebiljett längre. Jag har drabbats av en svensson-psykos (alltså medelsvensson, inte Anders) och hamnat djupare ner i soffpotatisens tyranneri än jag vågat erkänna för mig själv. Ja, alltså, vad gäller åsikter om Elfsborg. Det som drabbat mig hårdast är fjärmandet från Borås Arena. Det är påtagligt men har skett obemärkt. När grabben var med mig på fotboll i fjol var det hans första besök på Arenan och sedan dess har det inte blivit fler för vare sig mig eller han.
Det måste bli ändring på det.
Vad kostar en seriebiljett?

2 Comments:

At 4:09 em, Anonymous Bruno Fogaça said...

Klart du skall ha säsongskort! 1100 på Elfsborgsläktaren om du är medlem i Guliganerna och Elfsborg. Mycket prisvärt!

 
At 6:28 em, Anonymous Anonym said...

Helt klart. Tack!

 

Skicka en kommentar

<< Home