generated by sloganizer.net

tisdag, september 15, 2009

Skit!

Jag satt i bilen på väg hem från en ort som ständigt luktar föruttnelse (nej, jag var inte i Götet) och kände ända ut i lilltårna att det där ledningsmålet av Jawo inte skulle bli ngt segermål. Det låg i luften, jag kan inte förklara hur. Dessutom hävdade min fru direkt efter 2-1-målet att Elfsborg snart skulle göra ett till och då visste jag helt säkert att GAIS skulle kvittera. Min fru vet nämligen inte ett piss om fotboll.
Jag hävdar fortfarande att Elfsborg kommer vinna SMguld 2009. Utan tvekan kommer de spela hem guldet. Jag var rätt säker på att GAIS-matchen skulle innebära tre säkra pinnar, men där hade jag fel. Det spelar ingen större roll, för vi har AIK hemma kvar och ett betydligt lättare spelschema än de övriga toppkonkurrenterna. AIK blir hotet, men som sagt, dom piskar vi upp på arenan så det bara stänker om det.

6 Comments:

At 8:16 fm, Anonymous Åhman said...

Vinner vi ikväll?

Om inte är det kört.

 
At 8:21 em, Anonymous Livet är HIMMELSBLÅTT said...

FYRA NOLL!!!!!!!!


FY FAN VI HAR SÅGAT AV DEN GREN NI SATT PÅ!!!!!!!!!!!!

NI ÄR KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRDA!!!!!


HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!

 
At 9:32 em, Anonymous Anonym said...

Sveriges Barcelona fixade inte biffen idag heller, väntar med spänning på Haglunds ursäkter...

 
At 12:18 fm, Anonymous Anonym said...

Livet är grått som en jävla höstkväll. Det blev 5-0 förresten.
Haglunds ursäkter vill jag inte höra.

 
At 2:09 em, Anonymous Åhman said...

Åtta poäng efter AIK och sju efter ICA, hur kunde det gå så här?

Hur skall vi kunna ta in så många poäng på så få matcher?

Målskillnaden katastrofal därför måste vi ta in en poäng mer än vad vi ligger efter.

Hur många nya spelare behöver vi till nästa år?

Många av de gamla verkar vara slut som elitspelare och de unga är väl på väg vidare i karriären.

Är det verkligen slut på storhetsperioden?

 
At 2:15 em, Anonymous Åhman said...

"Jag hävdar fortfarande att Elfsborg kommer vinna SMguld 2009. Utan tvekan kommer de spela hem guldet."

Tror du på detta själv?

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaan.

 

Skicka en kommentar

<< Home