generated by sloganizer.net

fredag, maj 11, 2007

Bra dag!

Har vart en bra dag, tycker jag.
1. Presskonferensen bekräftade det alla visste, att Anders har förlängt till 2011.
2. Plastgräset är godkänt för Chapinjonligan och därmed blir det fler fotbollsfester i sommar på Arenan!
3. Det är fredag!
---
Peter Wiberg på Vigule har uppenbarligen satt eld röven på Officiella hemsidan, då man uppdaterat allt som han skrivit om på just Vigules forum. Det ska väl inte behövas en supporter som ställerkrav för att Officiella ska få fart, tycker man!
---
Kalmar på söndag och på förhand såg jag det som årets svåraste bortamatch, men nu vet jag inte... det kanske är svårt motstånd som behövs för att Gulacticos ska komma upp i rätt kapacitet. Jag tror på seger!
---
Jon Kanon skjuter som en häst och kör bil som en galning. Han höll på att köra på mig och min öststatsracer idag. Han såg dock laddad ut!

3 Comments:

At 3:33 em, Blogger Röd Guling said...

När var presskonferensen?

 
At 12:18 fm, Anonymous Anonym said...

Vet i fan. Har bara läst mig till det hela. Det kanske aldrig fanns någon. Eller så hölls den i Second life...

 
At 9:43 em, Anonymous Anonym said...

Enligt telefonkontakt med Elfsborgs kansli på fredag förmiddag visste de inget om någon presskonferens. Men tydligen blev det en ändå under dagen....

 

Skicka en kommentar

<< Home